Vilka hade brytt sig, egentligen?



Har nyss varit och tränat igen, idag stack jag dit själv. På vägen hem med mopeden körde jag rätt fort och höll på att krocka med en bil som backade ut från sin garageuppfart. Hans garageuppfart är väldigt lurig då det är en inhägnad tomt av buskar så man inte ser om det är på väg någon bil ut. Som tur var hann föraren bromsa, själv fattade jag inget fören någon sekund efteråt.
Man börjar fan tänka lite när sådant händer. Jag menar, det hade räckt att föraren i bilen inte tittat i backspeglen för någon sekund så hade han backat rätt på mig. Vad hade hänt? Vilka hade besökt mig på sjukhuset? Vilka hade brytt sig, egentligen?


Volbeat - Still counting

Kommentera mera
Postat av: EMELIE

jag hade brytt mig och jag hade sprungit till sjukhuset my, tänk inte så igen! <3

2009-03-12 @ 14:19:07

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0