Jag är pokerproffset


Har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna, har bara inte orkat... Fick hem två brev idag, alltid lika roligt! Det ena var ifrån en jättesöt tjej som har försökt skicka en vinst till mig som jag vann hos henne i december förra året. Så nu har jag äntligen fått det, så snällt av henne =) Det andra brevet handlade om att jag skulle hämta ut ett paket, men jag har inte beställt något, så jag fattade ingenting. Sen kom jag på att Unibet lovade nya medlemmar ett gratis pokerset, så vafan tänkte jag, och blev medlem där för ett tag sen. Så har varit och hämtat ut en stor portfölj full med brickor, tärningar och kortleker nu. Pokerkväll snart då ;)

Nu börjar Den rätte för Rosing som jag ska försöka följa. Vi hörs snart!





Kommentera mera
Postat av: Marcela

Haha niiice, jag fick också ett sådant pokerset. Älska gambling <3

2009-03-04 @ 10:09:42
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0