Klimatsmart

God morgon!

Usch vilken träningsvärk jag har i armarna idag, och som om det inte vore nog har vi bad idag där vi ska utföra ett jobbigt test. Kommer nog inte gå så bra hehe.
I alla fall så kom morsan hem igår med en bok hon köpt på rean till mig, Klimatsmart heter den! Jag blev jätteglad, lille morsan tänker allt på mig :D Så jag bläddrade lite i den igår och det verkar vara en bra bok, den är i alla fall mycket omtalad. Främst glad blev jag över de miljövänliga recepten. Som till exempel om man använder strömming istället för lax med mera, kan man spara in flera kilo koldioxid. Bra tips tycker jag. Mer av bokens innehåll kommer nog hamna här ;)



Framsidan på boken



Kommentera mera
Postat av: vesna

boken verka bra ju =)

2009-03-12 @ 08:56:45
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Vicky

Jag stod o höll i boken och var så nära att köpa den!

2009-03-12 @ 10:06:17
URL: http://trickyvicky.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0