Here's your face

God jävla morgon

Satt uppe till tolv igår och ritade faktiskt, och jag ritade inte vad som helst. På lördag fyller nämligen Linnea och Matilda år så dom ska ha lokalfest och middag vilket ska bli kul. De andra har lagt ihop till en spavistelse åt dem båda två, men eftersom jag inte känner de två tjejerna så bra som de andra gör ville jag göra något annorlunda. Jag ska nämligen rita av dem!
Så ja, jag är typ klar med båda två och chockande nog så LIKNAR bilderna de tjejerna! Jag blev så glad att det funkade! Rolig present att få, eller hur?
Jag lägger upp bilderna sen när de är klara =)

Idag har jag egentligen prov, men ska till tandläkaren och kolla min jävla visdomstand så YEY att jag slipper provet. Annars har vi bad också idag, livräddning tror jag. Skoj ;)

Hörs sen!



I love my new leopardkofta

Kommentera mera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0