200 000 ord på 10 dagar?

Hejsanhejsan
Idag fyller min pappa år, och det hade jag såklart glömt. Mamma kom in och sa det i morse. Varför inte påminna mig i veckan istället, så man kan köpa en present i alla fall? Vi stressade och upptagna skolelever glömmer faktiskt saker som andras födelsedagar, i alla fall jag =)
Men men, idag är det lördag och idag blir en rörig dag. Vi är ett gäng tjejer som vill umgås/festa ikväll men vi har ingenstans att vara. Alla av oss som har lite större hus där vi brukar vara, kan vi inte vara hos ikväll. Hos mig går det inte för att som sagt, pappa fyller år och det blir kalas och skit. Så ärligt talat är jag rädd att det inte blir av ikväll, trots jag är så sugen på fest!

Och förresten, varför ska man alltid hitta tävlingar när de snart är slut? Det gör jag alltid! Hittade en stor skrivtävling igår där finalisterna får åka upp till stockholm på fester och sådant vilket hade varit en dröm! Men såklart ska man lämna in en novell på 200 000 ord tills den 31 mars... Hmm jag får sätta igång då.
Det var likadant som förra sommaren, när Kristisnatd ordnade en novelltävling där vinnaren kunde vinna 1000 spänn. Men såklart hittade jag tävlingen vecka innan sista inlämningsdagen var, så min novell blev stressig och inte alls bra. Så typiskt.

Idag har även vårsolen försvunnit vilket är jävligt synd. Bilden nedan visar hur jag såg ut i skolan igår i alla fall, då det var sol. Ljusa jeans från Åhlens och vit linneskjorta från Vero moda =) Vårkläder rules!




Kommentera mera
Postat av: Erika

sv: Ja verkligen :)

2009-03-21 @ 11:36:01
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Maria

Gillar din outfit :D

2009-03-22 @ 11:47:06
Postat av: BJERNHAGEN

Jättefin skjorta!

var den dyr? :)

2009-03-23 @ 21:27:40
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0