Festivalbrallor



osminkad, oduschad och redo för soff-kväll


Vilken slappehelg detta är! Igår for jag hem till min vän Hanna och gjorde skitgoda räkmackor, frossade i tofu chokladglass och åt cheddarpopcorn. Till detta såg vi på en komedi med Adam Sandler och satt uppe och snackade skit tills fyra på morgonen. Så idag är jag helt slut, orkar ingenting och ska bara ta det lugnt med wallander-film ikväll och kanske äta något gott.

Just det, igår efter skolan blev det en liten shoppingrunda också i väntan på bussen. Hittade ett par ursnygga leopardjeans på h&m för 200 spänn. Jag tänkte "festival" direkt när jag såg dem och blev helt kär! De verkar vara populära också eftersom det bara hängde två par kvar när jag kom.
Visst har jag hört lite om att djurmönstrat kommer bli omodernt i vår, eller något sånt, men vem bryr sig? Jag ska även köpa en leopardbikini till sommaren, för det är så jävla snyggt, helt enkelt!







Kommentera mera
Postat av: mli

Idag när jag gick på stan med chailatten i vänstra handen så kom jag att tänka på hur otroligt onödiga de där pappersmuggarna är! Jag gillar att gå runt och dricka nåt varmt om vintern. Men det måste ju finnas någon look-alike-pappersmugg i ett mer hållbart material, som kan användas mer än en-två gånger någonstans!!? Vet du nåt om det?

2009-01-10 @ 23:37:27
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0