Mi piace la Italia, molto bene!

Jaha, nu är skolan igång på allvar igen. Vi har redan fått läxor och datum till prov, känns helt OK än så länge men jag lovar att jag kommer kyssa marken sen när det är sportlov, haha.
Något som är bra i sådana här tider vi är inne i nu är att ha något att se fram emot. Till vardags har jag träningen och simningen som jag ser fram emot, och långsiktigt har jag italienska semestern i sommar! Det ska bli så otroligt roligt att komma till Italien nu när jag är lite vuxnare eftersom jag kanppt kommer ihåg något ifån när jag var liten. Det är lite synd eftersom vi var i Italien 3 gånger och reste runt och såg jättemycket, och jag kommer inte ihåg ett dugg. Som tur är hade vi kamera på den tiden :)
Jag känner stor tacksamhet till mina föräldrar som vill åka till Italien ännu en gång, fastän det är dyrt att shoppa och leva där. De hade ju kunnat välja vilket land som helst, men i sommar blir det Italien för att jag ska få kunna prata italienska! Jag vill ju så gärna bli bättre på det, så att åka till Italien och prata med lokalbefolkningen är ju perfekt. Jag kommer vekligen ha press på mig att prata och sådant när vi är där, det är ju i princip därför vi ska dit ;)

Missa inte Lars Winnerbäck dokumentär klockan 21.00 i SVT 1 ikväll!





Italien är mycket vackert!

Kommentera mera
Postat av: SveaJ

sv: Ja jag säger så, själv blev jag helt chockad när jag läste detta. kändes typ helt overkligt ;s



Ja de hoppas nog hela svenska folket :)

2009-01-14 @ 21:27:30
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fin bild:)

besök gärna min blogg

2009-01-14 @ 22:56:57
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Postat av: mli

Simmar du också på fritiden!? :D

2009-01-15 @ 18:40:11
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Camilla

Söt blogg tjejen! Spana gärna in min och Lisas dubbelblogg om du vill också! Hare bäst!

2009-01-15 @ 19:16:50
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: mli

sv: Shupp! Eller ja, jag slutade faktiskt vid årsskiftet. Innan simmade jag på elitnivå 12-14 timmar i veckan, med styrketräning och löpning emellan. Men jag slutade vid årsskiftet, för att koncentrera mig på skolan. Det blev för mycket, jag kunde inte balansera simningen med skolan riktigt. Men min skola erbjuder aktiviteter efter skolan, bl.a. simning, så det kanske vore något. Skulle isåfall bli 3 ggr i veckan, och det skulle nog vara perfekt :) Det här blev lite långt, känner jag. Men kul att du bara simmar spontant för att du tycker om det! Simning är faktiskt en av de bästa sporter man kan syssla med (längdskidor är en annan). För man tränar hela kroppen (förutom skelettet) och belastar inte kroppen lika mycket som man gör i t.ex. fotboll eftersom man är i vattnet! :D

2009-01-15 @ 19:27:39
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Miss X Jung

Anche io mi piace la Italia! Vorrei viaggare a Italia! Låter toppen att få åka dit o prata på riktigt!



Sv. va duktig du e som inte äter ngn snabbmat alls! Ha de toppen ^^

2009-01-15 @ 20:54:50
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0