Snökaos i skåneland


Istället för vårsol får vi snö, ännu ett tecken på hur våra miljöproblem skapar obalans i årstiderna. Februari räknas för vissa som en vintermånad, men de flesta är vana vid att snön är över i januari. Istället får vi den nu, det är ju nu i februari den sakta ska smälta bort. Bara tiden kan utvisa vad som väntar oss mer...









Kommentera mera
Postat av: Jennie

haha, tack, ja gör de ;) haha

2009-02-12 @ 19:35:32
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Donni Daniel Pettersson

Jo, men han skulle ändå var min favorit :P. Trots åldern så är har han ju en sjuhelskotta smak för alkohol och humor:P. Men sedan skulle det vara kul om han ändå vore i min ålder, men då försvinner ju charmen med honom ;)

2009-02-12 @ 21:30:38
Postat av: daniel pettersson

Jo, men han skulle ändå var min favorit :P. Trots åldern så är har han ju en sjuhelskotta smak för alkohol och humor:P. Men sedan skulle det vara kul om han ändå vore i min ålder, men då försvinner ju charmen med honom ;)

2009-02-12 @ 21:31:09
URL: http://pettmeisters.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0