Heja mig

ÄNTLIGEN FREDAG OCH ÄNTLIGEN LOV!

=)

Kom precis ut ifrån duschen och tacka gud att jag ska iväg ikväll för min brorsa som bor väggen intill mig ska ha lan med sina kompisar ikväll. Fem stycken finniga högstadiebarn ska sitta med varsin data och skrika "lol" och "headshot headshot headshot" hela natten, så ja... Jag hade fått damp om jag varit hemma.
Men ska festa och vara glad och snygg ikväll, likaså imorn då alla hjärtans dag ska firas med två av mina närmaste - jessica och hanell. Blir fler också såklart, men är extra glad att äntligen få festa/umgås med dom igen, det var ett tag sen...

Fick två glada överraskningar igår. Dels hämtade jag ut mina skor och dels fick jag ett brev hem ifrån gratisbio.se. Är medlem där men har inte engarerat mig att samla några poäng, men fick ändå en gratis biobiljett. Konstigt va? Tack i alla fall :D




Haha, gratis bio är ju aldrig fel ;)




Snygga till sommaren med bara ben och kjol!



Kommentera mera
Postat av: elin

Hejsan, tack för kommentaren :) Kika gärna in igen, uppdaterar dagligen.



.elin

2009-02-13 @ 18:12:42
URL: http://fobiii.blogg.se/
Postat av: sara o lollo

GLAD ALLA <3-ans DAG!!:D

2009-02-14 @ 11:23:46
URL: http://intesaraoloois.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0