Yäää

Heeeej och välkommen till en alldeles för senad uppdatering. Men bättre sent än aldrig, eller?
Sitter för tillfället hos Andreas och dricker päronjuice. Snart ska vi käka pärer med lingonsylt och äta glass på balkongen. Det är för övriigt sjukt varmt idag, så varmt att man kunde gå utan jacka och i shorts... då är det hett.


Och just det. Igår tog jag och Gina en grillkväll hemma hos mig. Grillade sparris, majskolvar, grönsaker och kött (sojakorv till mig då) och bakade potatis i ugn till det. Gott som fan! Sen fick vi den galna idén att vi skulle dra in till stan och försöka komma in på något ställe. Både hon och jag fylelr ju tyvärr inte 18 fören i november, det suger som fan. Men men, kvällen blev som den blev och jag hamnade i bråk med en vakt. Min stämpel VAR faktiskt äkta... jävla gubbe

Kommentera mera
Postat av: pelle

Du skulle ha skickat in den, den hade säkert funkat fint!

2009-04-04 @ 17:17:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: stina

fan det där lät jättegott!

har du nå mer tips på vad du grillar än sojakorv?

Jag har bara grillat sojakorv men skulle vara gott och prova något nytt :)

2009-04-05 @ 13:32:04
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0