Vill bara dra, NU

Det är onsdag och jag är så jävla trött. Har varken lust eller ork till något känns det som. Är det bara jag som känner att allt blivit så jävla tråkigt, det finns liksom inget att göra. Inget nytt händer, bara samma gamla tråkiga rutin varenda dag. Jag är inte ens 17 år (fyller i november) och längtar redan till att köpa egen lägenhet och börja resa runt på egen hand. Men nejnej, det kan jag inte, jag är inte ens myndig. Och när jag blir myndig kan jag ändå inte bara sticka iväg, för att jag måste gå ut skolan och skaffa jobb. BLIR GALEN!
Känns som om man är äldre än sin ålder. Har nästan (betona nästan) också börjat tröttna på att festa. Ser ingen mening med det, plus att de flesta hemmafester aldrig blir som man tänkt sig liksom. Alltid kommer objudet folk eller så går något sönder m.m Eller har man skitkul.
Fast just det ja, bara ett år kvar till krogen. Sen tröttnar man väl på det också...

Idag ska jag slappa, träna ikväll kanske. Har även tänkt skriva något roligt miljöinlägg, så håll utkik. See yaaaaaaaa

Kommentera mera
Postat av: Secondhandtorget

HEJ!



Har du gammal kläder eller andra ting du vill bli av med?



I så fall har vi bästa tipset! På SecondhandTorgets blogg erbjuder vi alla kille som tjej att annonsera GRATIS. Det är bara att kilcka in på http://secondhandtorget.blogg.se och börja köpa & sälja. Vårt motto är att lägga upp dina annonser på bloggen samma dag vi får dom!



På vår blogg arrangera/länkar till tävlingar, har diskussioner, intervjuar personer & tipsar om secondhand butiker. En mycket bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bara fynda.



En liten tips är att ju fler ställen du annonserar dina varor på ju lättre får du sålt de!



Just nu har vi även en tävling där du kan vinna ett armband med matchande örhängen!



M.V.H SECONDHANDTORGET.BLOGG.SE

2008-10-29 @ 14:01:25
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/
Postat av: tess

Hehe tack för kommentaren :). Jag måste hålla med om att du verkar äldre än du är, men tare lungt o njut istället av att vara 17 du har inget ansvar någonstans (förutom skolan) men så kommer du aldrig ha det igen :). du har hela livet på dig att vara vuxen.

2008-10-29 @ 16:23:05
URL: http://brilliantbrunett.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0