Utgång på ingång

Partystämningen börjar infinna sig i kroppen, ikväll blir det fest och utgång till grand ! Känner mig riktigt laddad, detta är typ första gången jag festar sen nyår, så man har lite att ta igen ;) Haha.
Veckan har i alla fall gått fort vilket är superskönt, nu är det bara några veckor kvar till sportlovet vilket jag ser mycket fram emot! Jag och några polare funderar nämligen på att sticka upp till göteborg några dagar och festa, shoppa med mera.

Hoppas alla får en bra helg! Pussssssss




Hej och håååå

Kommentera mera
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken söt blogg du har! :*

Jag har startat en fotoblogg/allday-blogg och jag skulle bli jätteglad om du kunde kommentera mina bilder jag har publicerat :]



Skulle verkligen uppskatta det <3



Passa på att ställ en fråga i min frågestund också! :]

2009-01-18 @ 15:22:41
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0