Bildbevis på att smink gör underverk

Hallå hallå
Måndag igen, skola igen... Mitt sportlov är slut. Förjävligt. Jag är lika trött nu som jag var före sportlovet. Hm...
I alla fall så klippte ju jag och hanell oss i lördags, resultatet blev skitbra! Nu är jag jättekorthårig och väääldigt blond. Lägger upp lite bilder här nere.
Just nu är jag stressad. Har så mycket att göra. Två prov på fredag och två artikelinlämningar imorgon och jag har inte ens intervjuat någon! Panik! Jag dämpar lätt min stress med choklad.. fan ta dig stess!

På tal om inget så känner jag mig jävligt tråkig så här års. Svarta tröjor och jackor, mörka jeans, bruna stövlar etc.. Ingen färg, ingen kärlek alls. Man försöker se ut som om man bryr sig hur man ser ut, men det gör man inte, i alla fall inte jag. Jag skiter i smink och kläder när jag behöver börja cykla till bussen klockan 7 på morgonen i blåst och snökaos för att komma till fucking skolan. Jag skiter i hur mitt hår ser ut när allt jag vill är HEM så fort klockan äntligen slår fyra. Och nej, jag har inte råd, tid eller lust att sitta på ett café varje dag eller springa runt med en latte i handen och tro jag bor i stockholm.
Jag ska fortsätta på detta ämne i ett annat inlägg känner jag.. Over and out.




Åh vad jag trivs och FAN vad blek jag är i huet (huvudet för alla sthlmare)



Såklart tog jag en bild på Hanell när hon var sminkad
, fin är hon!



Äntligen sminkad ;)



Kort blev det i alla fall

Kommentera mera
Postat av: Katarinaz

Vad söt du är tjejen. Du verkar iaf inte ha några extra kilon som tur är. Mackor är verkligen något jag avsikyr. Äter du vitt eller grovt bröd? Blir man beorende av något är det så himla svårt att komma ur det. mackor kan juh bli nyttiga om man gör dom nyttigare. Bättre att äta en macka le 2 istället för 1-2kg godis :D



Kram



ps. Min bror har skrivit manuset så hela filmen är hans :D vissa scener är inspelade i kroatien

2009-02-23 @ 18:42:34
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: n,

Taack :)

fin blogg du har!

2009-02-23 @ 18:51:52
URL: http://omy.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar på din kommentar ; det är inget jag gör ofta, får ibland bara lite fantasi & skriver. mest för att uttrycka mig:) fin blogg du har (:

2009-02-23 @ 19:20:02
URL: http://sjoliden.blogg.se/
Postat av: Hanellllll

Åh så fint, känns som det var skitlängesen nu höhööhööö. du vi hörs i veckan om lördag, lakritsshot JA JA JAAAA

2009-03-01 @ 11:07:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0