Hårbestyr som vanligt


Tänkte jag skulle sova länge idag, men blir aldrig så på grund av mitt morgonpiggsyndrom. Jag lovar, det kvittar om jag suttit upp till fyra på natten och festat, jag klarar inte av att sova längre än tio. Sjukt jobbigt jag VILL ju sova, sova är gött :D

Den ensamma kvällen igår var mysig men nu är jag sugen på folk, närhet och babbel. Så ikväll blir det fest i Åhus med skönt folk, längtar :D Funderar på att göra ansiktsmask, raka benen sådär skitnoga, fila naglarna och kanske göra någon kul frisyr till ikväll? Har typ alltid samma frisyr båda i skolan och på fest - rakt och nersläppt. Vågar inget annat eftersom jag inte har så långt hår.

Snart ska jag i alla fall ut o spinga, sen väntas djupdykning efter någor nytt att skriva om här på bloggen, jag har massor med idéer i huvudet! Ha en bra daaaaaaag




Någon som har tips på frisyr till mitt ganska korta hår?



Kommentera mera
Postat av: Diana

Tack för gullig kommentar på min blogg! Har nu uppdaterat md nya inlägg, kolla gärna in! Kram kram// Diana

2008-10-11 @ 10:51:36
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: jellis

testa med att gå loss med hårnålarna.

ta små hårtester och sätt upp på baksidan av huvudet, fast utan att själva hårnålarna syns. glöm inte hårsprayen. ser lite sådär slarvigt och snyggt ut!

2008-10-11 @ 12:23:02
URL: http://jelenaaa.blogg.se/
Postat av: elin

vad bra med en miljöblogg.

hehe, jag hjälper tillgenom att jag alltid går eller cyklar till skolan och så åker jag mycket kollektivt till min gympaträning.

vad gör du? tips??

//elin :) <3

2008-10-11 @ 12:28:34
URL: http://samuelssonelin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0