Rödvin? Nej tack

Min väska luktar vin, min neccesär luktar vin, mina kläder jag hade i väskan luktar och är täckta av vin... och värst av allt; min kamera är FULL med vin. Jag lovar. Det är vin inuti den vilket betyder att den inte funkar.

Som sagt så var jag ju på malmöfestivalen i fredags (hade inte kameran vatt sönder hade jag lagt in lite roliga bilder) och det var skojj ända frams till vi kom in i malmö runt elva. Vi hade förfestat i en lägenhet utanför malmö först, sen åkte vi in och jag hittade inte min plånbok = KAOS.
Sen kände jag att min väska var blöt och förstod, även om jag var ganska kalas, att mitt rödvin läckt ut i väskan. Då blev det verkligen kaos. Så min malmöfestival blev ganska kortvarig eftersom jag tog tåget hem vid tolv.
Som tur var hade jag bara glömt kvar plånboken hos personen vi förfestade hos, så den får jag tillbaka. Men min kamera? Den är nog paj. Vi ska lämna in den på lagning men undra vad mamma säger när de på OnOff säger " Ja, och problemet var att den var full med rödvin "

....


Den enda bild jag tog med mobilen. Här ser ni en full o glad My med blingbling.





Kommentera mera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0