Bortaplan ikväll


Klockan är 08.59 och jag är vaken! Och även om jag hade velat sova vidare måste jag börja fixa mig nu för klockan tolv går mitt tåg mot Malmö. För idag börjar ju malmöfestivalen! WEHO!
Ska dit med Hanna, Sara, Natalie och hennes syster som jag inte träffat innan men det ska nog bli skojj.
På tal om skojj så ringde Hanna mig igår för att meddela all dricka de ska ha med sig, och jävlar vad de har laddat upp haha. Själv blir det inte lika mycket drickande eftersom jag ska hem sen inatt medan de ska sova där. Jag gillar att komma hem efter en festkväll, sova i min egen säng och vakna på morgonen av att morsan stekt ägg till frukost eller något.
Sen imorn ska jag även iväg på kräftskiva verkar det som, hos Jessica (nu blev det många namn) och där kommer det väl supas också antar jag, men vet ni vad? När man börjar skolan på tisdag då får man supa satan helgen innan :D
Särskilt när man börjar tvåan också...



 

Kommentera mera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0