Bara två år kvar...


Jag överlevde dagen!
Jag har hamnat i en tjejklass, en ganska liten klass också. Så det känns skönt. Ska ändå satsa på skolan nu i tvåan (säger man inte det varje år?) så vilken klass jag går i kvittar just nu känns det som. Fast visst saknar jag min fina gamla klass där jag känner alla väl nu. Snyft... Men men sånt är livet.

Jag skulle lämnat min kamera på lagning idag ju men pallade inte, ville bara hem efter den lååånga timmen i skolan.




Ser ni twiggy?
Till detta hade jag ett par vanliga jeans från crocker som jag fyndade på rean i somras. Tröjan är från Carlings :)



Kommentera mera
Postat av: Elinor

Snygg tee.

2008-08-19 @ 20:18:34
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0