Back to Basics


Idag börjar skolan igen och det känns skönt faktiskt, att få komma in i sina vanliga rutiner igen. Men det pirrar lite i magen inför idag, ska nämligen börja ny klass IGEN eftersom jag valde att byta till samhälle/ekonomi istället för att gå kvar i min gamla klass. Så det är som att börja ettan igen, nästan...

Klockan är snart tjugo över nio och jag ska börja klura ut vilka kläder jag ska ha. Som tur är börjar vi elva idag, samling i aulan först sen ska vi väl gå till våra klassrum. Förhoppningsvis blir det inga lektioner idag men det tror jag inte.
Slänger upp dagens kläder sen, ciao.





Söderport, here I come!


Kommentera mera
Postat av: Alexandra

okej :/ fast ja har hösrt att man inte ska tvätta dem så ofta :O

2008-08-19 @ 11:28:38
URL: http://dontsaynever.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0